mercredi 16 décembre 2015



Hallo iedereen,

Het is nu al 1 jaar dat ik volop bezig bent met fotografie maar ben nog geen pro. Maar wat betekent pro, iedereen heeft zijn stijl ;-)
Ik heb niet een bepaalde wow stijl maar misschien kan u mij daar bij helpen. Ik ben klaar voor jullie project.
Indien u een fotograaf nodig hebt kan jij altijd bij mij komen en zo kunnen we zien wat we samen kunnen doen voor jullie.
Ik wens jullie een prettig avond en wie weet tot binnen kort.



Bonsoir a tous, 

Voilà la ca fait un an que je me suis mise à fond dans la photo, je ne suis pas encore la pro, mais pro de quoi? Chacun a son style ;-)
Je n'ai pas vraiment encore un style wow, mais si vous voulez m'y aider.... Je suis preneuse pour des projets. Si vous avez besoin d'un photographe vous pouvez toujours venir faire un coucou pour voir ce qu'on peut faire ensemble. Je vous souhaite une très bonne soirée.

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire